A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Változó bérlői igények az irodaház-piacon

Az irodapiaci bérlők elvárásai folyamatosan változnak, és egyre hosszabb a szolgáltatók felé támasztott lista.  

A magyar piacról, és a bérlőket vonzó szolgáltatói erősségekről Lajkó Mártával, a GTC Hungary Head of Asset Management tagjával beszélgettünk.  

A hazai munkáltatók lépést tartanak az európai trendekkel, azaz egyre jellemzőbb rájuk, hogy minőségi anyagokkal és kiemelkedő szolgáltatásokkal dolgoznak. Ez természetesen érthető egy olyan korban, amikor a munkáltatók az employer branding szerves részeként kezelik a munkahelyeket. A versenyképesség érdekében pedig nem csak az új irodába költöző vállalatok, hanem a felújítók is minőségi javulásra törekednek.

 

„A GTC Hungary hazánk egyik legjelentősebb ingatlanfejlesztője. A vállalatunk jelenleg 6 irodaépületet birtokol, összesen több mint 123.500 négyzetméteren. Évek óta és még hosszú ideig a vállalat legfontosabb vezérelvei a megbízhatóság, a kiszámíthatóság, illetve a bérlői felelősségvállalás. Ezekre nem csak a meglévő portfóliónkban, hanem az új fejlesztéseink terén is kiemelt figyelmet fordítunk.

A bérlőink megszokhatták, hogy lépést tartunk a trendekkel és folyamatosan teszünk a kiváló minőségű szolgáltatás fenntartásáért. Az sem elhanyagolható tény, hogy az Y és Z generáció tagjai nagy kihívást jelentenek a szervezetek számára, hiszen egészen máshogy viszonyulnak a munkához és a karrierhez, mint az elődeik. Határozott elképzeléseket támasztanak a munka környezetükkel szemben, nagyobb hangsúlyt fektetnek az időbeosztásra és egyre szabadabb légkört várnak el.”

Manapság egyre több irodaházban találkozhatunk postával, saját kávézóval, autómosóval, kerékpáros öltözővel és zuhanyzóval, központi ételtároló helyiséggel, ATM-mel vagy akár gyermekmegőrző és concierge szolgáltatással is.

„Amíg korábban egy potenciális irodaház kiválasztásánál leginkább az irodaház lokációjára, a központi portaszolgálatra és a házban lévő étteremre fókuszáltak, napjainkban egyre nagyobb igény jelentkezik az irodaházakban elérhető addicionális szolgáltatásokra, innovatív megoldásokra, amelyek jelentősen megkönnyítik a munkavállalók mindennapjait.”

Így történt ez a GTC White House esetében is, ahol különös hangsúlyt fektettek a legkorszerűbb technológiák alkalmazására, aminek eredményeként az irodaház 2018-ban Az Év Irodája verseny döntőjébe jutott - Az Év Ingatlanfejlesztése kategóriában.  Az épület kitűnik a magas minőségű irodapiac egyre szűkülő fővárosi kínálatból, azonban úgy tűnik, hogy a cég nem állt meg ezen a ponton. 

A piac izgatottan várja a GTC Hungary legújabb projektjét, a Pillar irodaházat, melynek fejlesztése során a cégcsoport, a tőle megszokott módon, gondosan ügyel a bérlői igények maximális kiszolgálására. 

Az ügyfeleik mellett persze a saját munkavállalóik igényeit is szem előtt tartják. Ezt tükrözi, hogy idén februárban egy a korábbinál is impozánsabb irodába költöztek, a Duna Tower 15. emeletére. Itt egy olyan headquarters került kialakításra, ami még inkább reprezentálja a GTC Hungary által képviselt színvonalat. A MádiLáncos Studio által megálmodott modern belső terek gondoskodnak róla, hogy a potenciálisi bérlőket, a vendégeket és a munkatársakat is egy exkluzív irodai környezet fogadja.

Öröm látni, hogy a vállalat ilyen kifinomultan követi az említett irodapiaci résztvevők igényeit és rutinosan, ezeket maximálisan figyelembe véve fejleszti a szolgáltatását. Bízunk benne, hogy az új irodájukat is láthatjuk az idén 10. éves Az Év Irodája verseny indulói között!

Ha érdekel, hogy mi változott még az irodapiacon a bérlői igényeleken kívül, akkor gyere el az októberi Office XPO-ra és légy részese Magyarország első irodatér fesztiváljának!