A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Y-generáció: posztmodernek és féligazságokat hajkurásznak

Az Y-generáció a munkaerőpiacon c. sorozatunkban már alaposan kiveséztük a digitális nemzedék tagjait. De még egy kicsit ?vájkáljunk? a lelkükben. Hogyan hat a cybertér az ipszilonok kapcsolataira, mi is az a nagy közösségépítő vágyakozás, és miért posztmodernek?

Másfajta közösséget építenek

Szakértők hada elemzi az ipszilon-generációt szerte a világon, kicsit divatba is jöttek, és bár minden csoda három napig tart, ezúttal megállt az idő, és van még mit mondanunk. A közösségi oldalak óriási látogatottsága elsősorban nekik köszönhető, csetelnek, hozzászólnak, lájkolnak, ismerkednek satöbbi satöbbi. De mindez hogyan hat a személyiségükre és a kapcsolatrendszerükre? Alapvetően vizuális generációról van szó, rendelkeznek úgynevezett netes személyiséggel, és mindezekből következően új a kommunikációs stílusuk ? már a korábbi generációkhoz képest.

Az Y-felhasználók intenzíven kommunikálnak egymással, és sokrétű kapcsolatokat alakítanak ki. Nem passzív befogadói és fogyasztói a tartalmaknak, hanem a mindennapi élet során használható eszközöket kapnak és adnak. E tartalmak és funkciók létrehozása napjaink egyik legizgalmasabb internetes fejleménye, hiszen sok szempontból a világháló fejlődése nem a nagy cégek kutató részlegeiben dől el, bár nyilván a Google interaktív székházában is van gógyi, hanem az innovatív megoldást kereső tinédzserek elbarikádozott szobáiban. A lényeg a közösség, a közös tudás létrehozása, egymás szórakoztatása játékon, alkotáson és kommunikációs keresztül.

Vagyis a tinédzserek és a fiatalok számára azok az igazán vonzó online tartalmak és szolgáltatások, ahol nem csupán passzív befogadásról van szó, hanem ahol élményszerűen saját innovatív megoldások születnek. Legyen az játék, ismerkedés, alkotás, vagy közvetlen fogyasztás, vásárlás. A mobiltelefonok, digitális fényképezők, videó- és webkamerák segítségével készített saját hangfelvételek, képek és videók új lehetőségeket és funkciókat adott a használóik kezébe. A web 2.0 elven alapuló digitális technológiák elsősorban olyan közösségekre épülnek, ahol a juzerek egy nagy kondérban közösen főzögetik meg saját tartalmukat, majd szépen porcelánedénybe kimerik egymásnak a vacsit, vagyis az információkat.

Kicsit posztmodernek is

Mivel a világ nem alapigazságokra, hanem általuk a mindennapjaikban megragadható valóságszeletekből áll, ezért számukra a világ már nem egységes egész, nem hisznek az ideológiákban: posztmodernek, már nemcsak elméletben, hanem gyakorlatban is. Nehéz számukra az igazságról beszélni, mivel nem igazán érdekli őket, és nem tudják hova tenni az abszolút kifejezéseket. Megtanították nekik, hogy tiszteletben kell tartani a mások véleményét, az igazság pedig választható, de a legjobb, ha nem foglalkozik az ember az élet nagy kérdéseivel, mivel úgysem tudhatjuk a végső válaszokat. Inkább élni akarnak a jelenben, megragadni minden lehetőséget, örömet, élvezetet, mint azon agyalni, hogy minek milyen következményei lesznek.

Nem trendekben, hanem szcénákban gondolkodnak. Gyakran fontosak számukra olyan divatos eszmék melletti kiállás, amely az idősek számára csak olcsó közhelyek. Ilyen lehet a környezetvédelem, az ózonlyuk vagy éppen a globális felmelegedés. Az ideológiai maszlagok helyett már makróban, azaz a Földben gondolkodnak. Hiszen interneten seperc alatt a világ egyik pontjáról a másikra lehet utazni. Tari Annamária pszichológus így fogalmazza meg ezt valahol: ők már jóval tudatosabbak lesznek az életforma kialakításnál, vélhetőleg jobban törekszenek majd egy jobb világra. Ez azonban csak akkor elérhető cél, ha közben nem maradnak magukra, vagyis a felnőtt társadalom megtanul az ő nyelvükön kommunikálni, és megértést tanúsítani. Az ő életükben a személyes hatékonyság, a jó kommunikáció és a nyílt érzelmek sokkal fontosabb szerephez jutnak, mert kemény terepen kell megtalálniuk a saját útjukat.

Y-generáció a munakerőpiacon c. sorozatunkat itt olvashatják.

+++

Az iroda.hu-csoport internetes felületein megjelenő saját cikkek a kiadó szellemi tulajdonát képezik. Másolásukhoz, utánközlésükhez a kiadó engedélye szükséges. A kiadó saját tartalmak esetében, csak és kizárólag a lead átvételéhez járul hozzá, mely után a cikk linkjét kérjük elhelyezni!