A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom:*
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*  

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

 
Név:
Email cím:*
Az ÁSZF-et tudomásul veszem és elfogadom
Az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom  
 
   


Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy kéthetente hírlevelet küldjünk neked az iroda piac aktualitásairól, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



Adatvédelmi információk

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy személyes adataidat a veled való kapcsolatfelvétel céljából kezeljük és továbbítsuk a blog újságírójának. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a hozzájárulásod visszavonásával egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.



A home office lélektana

Hogyan legyünk a saját főnökünk? Milyen lelki felkészülést igényel az otthoni munka? Korábban már bemutattuk, hogyan varázsoljuk irodaszerűvé lakásunkat, most pedig az otthoni munka lélektani oldalát vesszük górcső alá.

Egy régebbi írásunkban már beszámoltunk róla, hogy a munkahelyek egyre rugalmasabb munkaidőt engednek meg dolgozóiknak, így egyre többen dolgoznak otthonról. A gazdaságilag fejlett országokban a munkavállalók közel fele a munkaidő egy részében otthonról dolgozik, a szellemi munkát végzőknek és az irodai alkalmazottak többségének mintegy 80%-a választja ezt a munkavégzési formát. Európában a dolgozók 62%-a minden héten megengedheti magának, hogy otthonról dolgozzon. Az otthoni munkavégzés vonatkozhat a teljes munkaidőre, off-site munkákra, havi néhány napra, de akár a munkaidőn kívüli 1-2 órára, és a hétvégi napokra is. A távmunka általában egy pozitív dolog, de esetenként igen megterhelő lehet. Valóban fel vagyunk készülve arra, hogy otthonról végezzük el irodai teendőinket?

Mi kell a hatékony home office-hoz? Önállóság, önfegyelem és szoros időbeosztás. Ezek nélkül a munka nem lehet sikeres, a dolgozó elcsúszhat a határidőkkel, romlásnak indulhat a teljesítménye, egyre csak tornyosulhatnak fölé a feladatok... A Stanford Unversity kutatása szerint azonban a megkérdezettek többsége éppen az egyedüllétet, a gyengülő emberi és szakmai kapcsolatokat említi az otthoni munkavégzés legfőbb hátrányaként. Az emberek több mint harmada fél az elszigeteltségtől, a lehetőségekről való lemaradástól. Mások attól tartanak, hogy otthoni környezetben a különféle zajok, a kutyaugatás vagy a család jelenléte miatt képtelenek megfelelően koncentrálni a munkájukra. A munka és a magánélet határainak elmosódása vagy a túlterheltség, esetleg az étkezések kimaradása mind olyan problémák, amelyek hosszútávon komoly egészségügyi és pszichés gondokat okozhatnak.

1. Osszuk be a teendőinket! Készítsünk to-do-listeket, és állítsuk a ránk váró feladatokat fontossági sorrendbe, így biztosan a szoros határidős munkákkal végzünk leghamarabb. Pipáljuk is ki az elvégzett teendőket, így könnyebben nyomon követhetjük, hol tartunk a munkában.

2. Zárjuk ki a külvilágot! A saját iroda érzete nagyon fontos, lehetőleg csendes, nyugodt helyet válasszunk erre a célra. Lépjünk ki a közösségi platformokból és híroldalakról a munka idejére, a televíziót és egyéb szórakoztatóelektronikát pedig alapból felejtsük el!

3. Tartsunk szünetet! Álljunk fel egy néhány percre, mozgassuk át a testünket, nyújtsunk, sétálgassunk. Végezzünk szempihentető gyakorlatokat is: minden huszadik perc után, amit a gép előtt töltünk, tekintsünk egy tőlünk körülbelül 20 méterre lévő tárgyra, s tartsuk rajta a tekintetünket 20 másodpercen keresztül.

4. Munka: stop! Miután befejeztük a napi munkát, még véletlenül se foglalkozzunk vele „munkaidő” után! Ha befejeztük az aznapra beütemezett feladatokat, próbáljunk elszakadni a számítógépünktől, foglalkozzunk a családdal és élvezzük a munka utáni pillanatokat.

5. Nem vagy egyedül! Sok munkavállaló az egyedüllétet és az elszigeteltséget említi az otthoni munkavégzés egyik hátrányaként. Ma már számos olyan online felület áll a dolgozók rendelkezésére, amelyeken keresztül folyamatosan kapcsolatban maradhatnak egymással. Ezeken a csatornákon a felek ugyanolyan értékes kommunikációt tudnak folytatni, mint a személyes találkozókon.