Az amerikai FLOWSERVE új Kutatás-Fejlesztési...
Projekt adatok
Cím: 1097 Budapest Gubacsi út 6
|
Dolgozók száma: 79
|
Átadás éve: 2018 Q4
|
Méret: 835 m²
|
Képek
Kapcsolodó szolgáltatók
Belsőépítész: |
Bakó Attila, Göbölyös Kristóf, Szeder Krausz Ági |
Irodabútoros: |
Office Line Kft. |
Kivitelezés: |
Amaryllis Decor Kft. - növénydekoráció, Ambi Light Kft. - világítástechnika, Decorfloor Kft. - padlóburkolatok, Evan 94 Kft. - lebonyolító, Gerflor - Decor Floor, Milliken - Decor Floor Kft., Tasnádi Kft. - irodai válaszfalak |
Tervező iroda: |
Art Front Hungary Kft., Batár Zsolt © fotó |
Fejlesztő: |
Flowserve Hungary Services Kft. |
Leírás
A Flowserve 1997-ben jött létre. Ipari szivattyúk, szerelvények, szabályozó és nukleáris szelepek, precíziós mechanikus tömítések rendszereinek megtervezésével és előállításával foglalkozik, továbbá menedzsment-szolgáltatásokat nyújt, elsősorban az olaj-, gáz és feldolgozóipar számára. A texasi központú társaság 18000 főt foglalkoztat világszerte, ügyfeleik több mint 70 országból veszik igénybe az általuk kínált termékeket, szolgáltatásokat.
A cég 2016-ban Debrecenben nyitott üzleti szolgáltató központot, ahol 7 nyelven nyújtanak pénzügyi és számviteli szolgáltatásokat az észak-amerikai és az EMEA régió számára.
A texasi központú Flowserve a debreceni BSC központja után a magyar mérnöki tudásra alapozva Budapesten hozott létre új Kutatás-Fejlesztési központot, mely kulcsfontosságú erőforrásként szolgál majd az innovatív megoldások kutatásában és fejlesztésében. Budapest kiválasztása mellett a befektetőbarát üzleti környezet, a logisztikai adottságok és a tehetséges mérnökök ittléte döntött.
A cég az Office Campus irodaházban bérelt ki egy 845 m2-es, üres irodahelyiséget, mely a főváros rehabilitációjának keretében épült a 9. kerületben, közel a belvároshoz, az autópályákhoz és a reptérhez.
A Flowserve management csapata tisztában van vele, hogy a munkavállalók testi-lelki-szellemi egészségének állapota nagyban befolyásolja a teljesítményt, a termelékenységet és az üzleti eredményességet, így egyik lefontosabb szempontjuk volt, hogy dolgozóinak minél modernebb, komfortosabban, úgynevezett well-being körülményeket teremthessenek. A 2. emeleti bérleményi terület sok természetes fényt kap, az itt dolgozók az üvegtetővel fedett, zöld belső udvart is használhatják.
A három különböző szakterületen dolgozó mérnökcsapat munkaállomásait open office rendszerben helyeztük el. Nagyon fontos szempont az irodabútorok kiváló ergonómiai kialakítása, a dolgozók kényelme érdekében, így ülő és álló helyzetben is használható íróasztalok kerültek elhelyezésre. A vezetők irodáit, valamint a kiszolgáló, ill. szociális tereket (tárgyalók, projekt szobák, konyha és étkező) a munkahelyekkel való közvetlen vizuális kapcsolat érdekében üvegfalakkal határoltuk. A biofil design jegyében különös hangsúlyt helyeztünk a természet belső térbe történő integrálására, színekkel, anyagokkal, felületekkel, valamint a közlekedő kiteresedéseibe dús növényzetet telepítésével. Az nyitott rendszerű irodák akusztikus problémáinak kiküszöbölésére a külső falakat hangelnyelő tulajdonsággal bíró függönyökkel kereteztük, az asztalok között akusztikailag csillapító paneleket helyeztünk el, valamint magán telefonbeszélgetések lebonyolítására kimondottan erre a célra készült telefonfülkéket terveztünk be. A cég számára fontos érték a munkavállalók megbecsülése és a dolgozók munkahelyük kialakításával való elégedettsége, ennek egyik fontos eleme a különböző pozíciókban dolgozó munkatársaik számára egyformán jó minőségű irodabútorok biztosítása. A bútorokat a megbízóval közösen, a leendő dolgozóik bevonásával választottuk ki. A recepciónál elhelyezett lobby térben kényelmes kanapékon és fotelekben van lehetőség egy-egy tárgyalás szünetében beszélgetni, valamint kisebb megbeszéléseket tartani. A tárgyalókat úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legkülönbözőbb igényeknek megfeleljenek, így került megépítésre öt darab, különböző befogadóképességű és felszereltségű helyiség, valamint egy kötetlen megbeszélésre is alkalmas kanapés tárgyaló. Mivel egy általános használatú étkező napi kihasználtsága max. 2-3 óra időtartam, így e területen vonzó teret alakítottunk ki, mely helyiség ebédidőn kívül work café-ként, vagy co-working irodaként tud működni akár a belső, akár a külső munkatársak számára.
A munkakörnyezet és a vállalati image harmonizálásának érdekében a tér fő design elemeiként a cég brand színeit alkalmaztuk a különböző felületeken, melyek jó alapot képeztek egy modern, letisztult, de ugyanakkor a munkahelyen is otthonosság érzetét keltő belső tér kialakításához.