A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

KELER

Projekt adatok

Cím: 1074 Budapest Rákóczi út 70.
Dolgozók száma: 140
Átadás éve: 2014 Q1
Méret: 2568 m²

Képek

Kapcsolodó szolgáltatók

Irodabútoros:

BravoSincord Kft., Neudoerfler Office Systems Kft. , Smart Office Solutions Kft.

Belsőépítész:

DVM group - Kivitelezés

Leírás

A KELER irodáját bemutató videó itt érhető el.

A KELER Csoport kétéves előkészület után idén márciusban költözött a Rákóczi úti R70 irodaházba, ahol az együttműködést és a folyamatos kommunikációt támogató nagyteres munkahelyet alakítottak ki. Az előkészítés során felmérték a dolgozói preferenciákat, lakhelytérkép és megközelíthetőség alapján határozták meg a lokációt. A környezettudatosság és ergonómia jegyében benapozási vizsgálat alapján alakították ki a tereket. Az irodával szembeni elsődleges elvárás a munkavégzés hatékonyságának növelése volt, éppen ezért olyan tereket alakítottak ki, amelyek lehetővé teszik a csoportmunkát. Az irodában mindemellett sok tárgyaló kapott helyet, amelyek az egyre növekvő ügyfél interakciók számára biztosítanak helyszínt. A központi tárgyaló a multifunkcionalitás elvárásának megfelelően könnyen hatvanfős előadóteremmé alakítható. A hatékonyság növelésének további eszköze a legmodernebb audiovizuális technika bevezetése, valamint a központi nyomtató rendszer átszervezése, amelynek során jól megközelíthető nyomtató szigeteket alakítottak ki.

A KELER Csoport elkötelezett a környezetkímélő és energiahatékony rendszerek alkalmazása mellett, amelyet két díjjal is jutalmaztak: Az Év Zöld Irodája, valamint az Ablakon Bedobott Pénz elismeréssel. Az új irodában továbbfejlesztették ezt a szemléletet, és amellett, hogy az irodaterületek világításánál mozgás- és jelenlét érzékelőket szereltek fel, nagyszabású zöldnövény telepítési programot indítottak, és bevezették a szelektív hulladékgyűjtést, valamint a palackos ásványvíz helyett áttértek a hálózativíz-automatákra. Az iroda kialakításánál lényeges szempont volt, hogy a munkatársak jól érezzék benne magukat, így az ő igényeikre reagálva alakították ki a csocsóval, dartsszal és televízióval felszerelt multifunkcionális konyhát és étkezőt, amely közösségi eseményeknek is helyet ad. Emellett több „csendszobát” és „break-out zónát” is létrehoztak, és egy száz négyzetméteres, japánkertre emlékeztető pihenésre szolgáló tetőteraszt. Az irodai munkavégzést teszi kellemesebbé a rekreációs szoba, ahol az alakformáló gépek használatán túl frissítő hátmasszás is elérhető a dolgozók számára. A dolgozók kényelmét szolgálja továbbá a zuhanyzó és az öltöző, mindkettőt elsősorban a kerékpárral közlekedők számára alakították ki; a kerékpárosbarát munkahely létrehozásakor a motorizációs környezetszennyezés csökkentésének és az egészséges életmód elősegítésének igénye egyaránt szerepet játszott. Az irodatér megvalósítása során a LEED-elveknek megfelelő technológiákat és anyagokat használtak, ami biztosította, hogy a munkatársak magas minőségű és a környezeti szempontoknak is megfelelő irodába költözhessenek. A bútorok kiválasztásánál az ergonómiai követelményeket vették figyelembe, miközben ügyeltek a forma és a funkció összhangjára is, amely az irodatér használhatóságát és esztétikumát egyaránt szolgálja.