A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

VSSB Vodafone Shared Services Budapest

Projekt adatok

Cím: 1087 Budapest Hungária krt. 40-44.
Dolgozók száma: 1600+
Átadás éve: 2015 Q3
Méret: 15000 m²

Képek

Kapcsolodó szolgáltatók

Irodabútoros:

IBC Orbán Kft.

Belsőépítész:

Képtér Kft, POS Stúdió Kft

Kivitelezés:

Buszer Zrt., CPI Hungary Kft.

Projektmenedzsment:

Cushman & Wakefield

Tervező iroda:

MádiLáncos Studió Kft.

Leírás

A VSSB Vodafone Szolgáltató Központ 2007-ben alakult Budapesten a Vodafone Csoport első szolgáltató központjaként. Székhelye 2008 májusa óta az Aréna Corner irodaház, ahol kezdetben 8500 m2 irodaterület állt a munkatársak rendelkezésére. A szolgáltató központ megalakulása óta folyamatosan bővül mind tevékenységi körben, nyújtott szolgáltatásban, mind létszámban. Cégünk létszáma 2013-ban haladta meg az ezer főt, és nyilvánvalóvá vált, hogy az irodaterület már nem tudja befogadni a további bővülést. Hogy az üzleti fejlődés ne torpanjon meg, 2014 áprilisától további 6500 m2 területet bérelünk az Arena Cornerben. Ez az akvizíció 2014-ben a legnagyobb magyarországi irodai tranzakció volt. A területet két részletben építettük ki: 2014 szeptemberében adtuk át az új szárny egyik emeletét, 2015 szeptemberében vehették birtokba a kollégák a másik emeletet. Ezzel az irodabővítési projektünk befejeződött. Az új szárny kiépítésekor felhasználtuk mindazokat a tapasztalatokat, amelyek a szolgáltató központ megnyitása óta a rendelkezésünkre álltak, hogy a munkatársak komfortérzetét a lehető legjobban növeljük. 2015 októberében hozzákezdtünk a „Facelifting” projekthez, amelynek keretében a régi torony színvonalát hozzáigazítjuk a az új szárnyhoz, hogy minden dolgozónk ugyanolyan jó körülmények között végezhesse a munkáját.
A shared service-ekben szokásos módon a munkavégzés open office-ban zajlik. Az egyes tevékenységi köröket elkülönülten helyezzük el, jellemzően emeletenként. A kihasználtság optimalizálása érdekében flexibilis ülésrendet alkalmazunk, azaz az egyes munkacsoportoknak van dedikált területe, ám a kollégáknak nincs saját asztaluk, a területen belül a helyük szabadon változtatható. A vállalat lehetőséget biztosít otthoni munkavégzésre is, ami szintén javítja az irodaterület kihasználtságát.