A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
Az ÁSZF-et és az Adatvédelmi Szabályzatot tudomásul veszem és elfogadom
 
   


AGCO Hungary Kft.

Projekt adatok

Cím: 1117 Budapest Budafoki út 91-93.
Dolgozók száma: 92 +
Átadás éve: 2015 Q2
Méret: 722 m²

Képek

Kapcsolodó szolgáltatók

Növénydekoráció:

Green Office Kft.

Irodabútoros:

Haworth Hungary Kft.

Leírás

Az AGCO a világ egyik vezető mezőgazdasági felszereléseket gyártó cége, amely komplett mezőgazdasági megoldásokat nyújt az agrárszakma képviselőinek. A cégcsoport traktorjait, kombájnjait és más mezőgazdasági felszereléseit a világ számos pontján gyártják, és 140 országban értékesítik. Olyan világvezető agrár-márkák erősítik a cég portfólióját, mint a Challenger®, Fendt®, GSI®, Massey Ferguson® és a Valtra®.

Az AGCO Hungary Kft. 1800 m2 összterületű budapesti IT Szolgáltató Központja 2012 márciusában nyitotta meg kapuit az IP West irodaházban, azonban a központ formailag már 2011 júniusában megkezdte működését. Az irodában dolgozók folyamatosan kapcsolatban állnak a környező országok AGCO képviseleteivel, koordinálva az ügyfelek kéréseit, és a zavartalan szolgáltatások lebonyolítását.Főbb tevékenységek az irodán belül a számítógépes programozás, beszerzés és projektmenedzsment.

A projekt első fázisában, 2012-ben egy hagyományosabb elrendezésű, blokkosított jellegű irodatér koncepciót alakítottunk ki ügyfelünk részére majd 2015 II. negyedévében egy közel 725 m2-es terület megújítására kaptunk megbízást.

Ennek során a korábbi irodatér elrendezés átkoncepcionálásával és új lounge bútorok hozzáadásával kollaborációs tereket hoztunk létre és módosítottuk a korábbi elrendezést , ezáltal a lehető legköltséghatékonyabb módon az iroda térfrissítésen esett át, eredményül pedig egy organikus elrendezésű irodaberendezés született a dinamikusan fejlődő cég igényeire szabottan.

A projekt kiválóan reprezentálja, hogy átgondolt irodabútorozási megoldásokkal, átkonfigurálással, dinamikusan kombinálható bútorok hozzáadásával valamint színkoncepció frissítéssel egy teljesen új iroda-design alakítható ki drasztikusabb befektetés nélkül is.