A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Bank of Georgia

Projekt adatok

Cím: 1054 Budapest Szabadság tér 7.
Dolgozók száma: -
Átadás éve: 2012 Q3
Méret: 154 m²

Képek

Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia Bank of Georgia

Kapcsolodó szolgáltatók

Irodabútoros:

Basic Collection, Code-Decode, Do Work Kft., Streamnet Kft.

Belsőépítész:

Stay in Hungary Kft., Streamnet Kft

Iroda szőnyeg:

Milliken - Decor Floor Kft.

Világítástechnika:

Be Light Kft.

Audiovizuális rendszerek:

Streamnet Kft.

Leírás

1. A grúz Bank of Georgia Bank Centerben található irodájában a konvencionális, szertartásos környezet helyett kifinomult és egyben otthonos miliő fogadja szeptember vége óta a privát ügyfeleket. A feladatot bevezető főbb hívószavak: elegancia, otthonosság, Grúzia. Mindez 154 négyzetméteren, egyterű helyiségben.

2. Nem designikonokkal felöltöztetett irodáról van szó, hanem finomabb, perszonálisabbról irodatérről, amelyben több magyar tervezésű, a helyi kézművesiparra támaszkodó egyedi kivitelezésű, téri/tárgyi elemek kerültek beépítésre. A belsőépítészeti elemek, használati és/vagy dísztárgyak önmagukban is a kvalitatív designra jellemző „ragyogással” bírnak, ám együtt, a térművészet nyelvén Grúziáról mesélnek. Az üvegfalakkal határolt tárgyaló-sziget és -szeglet fagerendából készült nyíláskeretei és ugyanezen térrészek parkettaborítása, az ország erdőségeinek, páratlan természeti szépségeinek sajátos belsőépítészeti utalásai. Miként ez a szándék jelenik meg lakkfényezésű, diófából készült, monolit recepciós pult esetében, amely továbbá, formai és anyaghasználati szempontból a nemzetközi kortárs design organikus irányzatához úgyszintén köthető. A reprezentatív irodákban előszeretettel használt szürke árnyalatok, példának okáért a variábilis Hannabi-kanapé, itt az ünnepélyességen túl, emlékeinkből a Kis-Kaukázus vulkanikus fennsíkjainak színeit, a kopár hegyvonulatok koloritját hívják elő. A kanapé uralta térrészletet figyelemreméltó világítótest teszi teljessé. Az apró falapocskákkal „kivarrt” textillel beburkolt mennyezetlámpa anyaga, az úgynevezett „Wooden Textiles”, a fiatal, berlini születésű Elisa Strozyk nagyszerű, a kísérleti textil határán mozgó innovációja. A táji asszociációk mellé szintén felsorakoznak a közvetlen és közvetett tárgyiak. Kifejezetten a megbízó kérésére kapott helyet egy-egy tradicionális grúz férfi és női viselet egy megvilágított vitrinbe helyezve. Ennek köszönhetően egyrészt érezhetően bensőségessé, amolyan „grúz szobává” vált az iroda, nem beszélve arról, hogy egy üzleti megbeszélést lényegesen oldottabb légkörben lehet lefolytatni.

3. Nem arculatépítést, hanem identitás építést szolgált a belsőépítészet. A Bank of Georgia döntéseit B. Nagy Ferenc a Stay In Hungary Kft segítette, aki a helyszín és a belsőépítészek kiválasztásától, irodatervezésen és project managementen át, egészen a médiakampánnyal kísért megnyitóparti megszervezéséig és levezetéséig képviselte Grúzia piacvezető bankjának helyi területi képviselőit. A komplex koncepciót tükröző projektmenedzsmenti feladat hatotta át a kibérelendő tér megválasztását, majd belsőépítészeti kialakítását végül pedig a piaci bevezetést is. Mindezek összefüggő fázisok amelyek kollektívan segítik a cég munkaerő toborzását és megőrzését, a hiteles munkáltatói arculat- és identitás építést valamint kommunikációt.