A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Grandioso International Management

Projekt adatok

Cím: 1024 Budapest Ady Endre 24
Dolgozók száma: 7
Átadás éve: 2017 Q2
Méret: 80 m²

Képek

Kapcsolodó szolgáltatók

Belsőépítész:

Holy Projects, MI2EN

Leírás

Az iroda megtervezésére és kialakítására a zenei, szórakoztatóipari tehetségek gondozására, menedzselésére és márkaépítésre specializálódott Grandioso International Management ügynökség adott megbízást. A cég profiljából adódóan rendkívül változatosak az ott dolgozók mindennapjai; van, amikor egész nap csak a telefonok csörögnek, van, amikor az adminisztratív teendők töltik ki a napot, gyakoriak a személyes találkozók, megbeszélések, tárgyalások, négyszemközt vagy nagyobb csapatban, de legtöbbször mindez egyszerre, párhuzamosan zajlik. A munkatársakkal szemben alapvető elvárás tehát a naprakészség és a rugalmasság, érthető, hogy a munkakörnyezetnek is ehhez kell igazodnia.
A ’90-es években épült, annak stílusjegyeit képviselő irodaház közel 80 nm-es irodahelyiségének átalakítását számtalan kötöttség nehezítette meg; a padlószőnyeg, a nyílászárók, az elektromos vezetékek, padlócsatornák megváltoztatására nem volt lehetőség. Az ívelt fal a bútorok megtervezése során „diktált”, ráadásul a felméréstől a kulcsrakész átadásig összesen két és fél hónap állt rendelkezésre.
A megrendelők legfontosabb elvárása egy olyan, inspiratív és kreatív munkakörnyezet kialakítása volt, ami praktikusan illeszkedik a gyakorlati elvárásaikhoz. A modern, minimalista stílust preferálva, eredeti, markáns és emlékezetes irodahelyiséget kértek, ami túlzásoktól mentesen reprezentálja az ügynökség filozófiáját. Fontos szempont volt, hogy itt elsősorban hölgyek dolgoznak együtt, valamint, hogy legyen egy opcionálisan szeparálható tárgyaló, ahol legalább hat ember tartózkodhat. A munkaterület kialakítása során az állandóan változó aktív létszámot, és az elvégzendő feladatoktól függő igényeket kellett figyelembe venni, hiszen az önálló vagy a csapatmunka kritériumai különbözőek. Ugyanígy az iroda funkciói is; még kisebb rendezvények – fogadás, bankett – lebonyolítására is alkalmassá kellett tenni.