A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Szívesen megmutatnád irodádat?

Töltsd ki az itt található űrlapot, és ajánld irodádat bloggerünknek!

Küldő neve:*
Küldő e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a cikk?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Küldő neve:*
Címzett neve:*
Címzett e-mail címe:*
Üzenete szövege:*

Irodablog.napló feliratkozás

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól! Minden mező kitöltése kötelező!

Email cím:*
Név:*
Piaci szektor:*

Irodablog napló

Itt iratkozhatsz fel hírlevelünkre, ahol kétheti rendszerességgel
kaphatsz információkat az irodapiac aktualitásairól!

Név:
Email cím:*
Szektor:*
 

Emirates budapesti ügyfélkapcsolati központja

Projekt adatok

Cím: 1123 Budapest Nagyenyed utca 8-14.
Dolgozók száma: 300
Átadás éve: 2014Q3
Méret: 2900 m²

Képek

Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája Azévirodája

Kapcsolodó szolgáltatók

Világítástechnika:

Ambi Light Kft.

Belsőépítész:

MádiLáncos Studió Kft.

Generálkivitelezés:

ECONIX KFT.

Leírás

Naponta közlekedő budapesti járatának elindítása után, az Emirates megnyitotta a második európai es hetedik globális ügyfélkapcsolati központját Budapesten. Az európai tájékoztató központként funkcionáló iroda a legmodernebb technológiai felszereléssekkel garantálja az Emirates minőség- és utasközpontú szolgáltatásának magas színvonalát.



A központ kezdetben angol, magyar, olasz és német nyelven fogadja az utasok kéréseit, és fokozatosan nő 300 főre munkatársainak száma. Az Emirates
 7 globális ügyfélszolgálati központja több mint 48 országot szolgál ki és átlagosan
 35 000 hívást és 6000 emailt kezel. A légitársaságnál összesen 16 nyelven biztosított az ügyfélkapcsolati szolgáltatás.



 



Az iroda túllépve az általános call center klisséken tágas és igényes közösségi, illetve elvonulásra, pihenésre alkalmas tereket kínál a dolgozóknak. A munkatársak betanítására, továbbképzésére számos tréningterem lett kialakítva.



 



Az anyag és színhasználat a vállalat arculatához lett igazítva - a grafikával együtt egyszerre hivatott tükrözni a légitársaság globális jelenlétét, nemzetközi jellegét, ugyanakkor hivatkozik az arab építészet és kultúra elemeire. Ilyen utalás a sátorszerűen kialakított tárgyalóbox, vagy a mashrabiya szerű grafikus fólia az üvegfalakon.